hurdle
hurdle
hurdle
loading...

Seminar

Value positioning og branding
set fra direktørstolen

Mandag den 10. december kl. 08.30 - 16.00 på The Plant i København kan du møde virksomhedsledere fra en række store danske, internationale virksomheder og høre, hvordan de arbejder med og bruger value positioning og branding til at skabe kommercielle resultater og vækst.

Vi befinder os i en value-økonomi, der stiller nye og større krav til virksomheden. Det er ikke nok kun at udvikle og have gode produkter med veldefinerede value propositions – man skal også kunne bygge stærke value positioner helt ude i kundesystemet for at få distributionskraft og fange kundernes opmærksomhed og interesse. 

Dette har længe været et vilkår i B2C-markedet, men er nu også en realitet i B2B-markedet, da salgsstyrken alene ikke længere kan dække markedet. Det er sket i takt med den stigende globalisering og fordi, at antallet af stakeholders med indflydelse på beslutningsprocessen er steget.  

På seminaret har vi samlet en række danske topledere, som vil fortælle om deres erfaringer med at bruge branding og value positioning til at tackle og skabe kommercielle resultater og vækst.

Se det fulde program her.

W3c

Corporate branding – Hvordan samles virksomheden om en kernefortælling og et corporate brand?

Bo Nilsson
CEO, Nets

Få indsigt i, hvordan Nets er lykkedes med at samle sine fortællinger, brands og subbrands i én stærk historie. Nets har et højt kendskab i Danmark, men havde brug for en samlet kernefortælling og et corporate brand for at trænge igennem på de internationale markeder.

BNets.png

Value branding – Skab stærke brands med fokus på virksomhedens DNA

Mette Maix
CEO, Flying Tiger Copenhagen

Du skal kende din virksomheds DNA og dine kunder for at være relevant og værdiskabende. Mette Maix deler indsigter fra det forandringsarbejde, som hun har været en del af, i forbindelse med nogle af de stærke brands, hun har arbejdet for gennem tiden.

MTiger.png

Customer centric branding – Skab værdi for dine kunder

Morten Bach Jensen
Group Vice President, Head of HVAC OEM division, Grundfos

Value skal defineres og leveres med fokus på kunderne, og det skal leveres i forhold til den optimale customer experience i alle touch-points. Med det udgangspunkt har Grundfos totalt omlagt sin tilgang til markedet og sat mere fokus på kundesegmenterne og samlet al kommunikation i tre separate spor: Distributører, Installatører og Ingeniører.

MGrundfos.png

Repositioning – Hvordan opnås den fulde positioneringseffekt fra et nyt stærkt produkt?

Ole Asboe Jørgensen
President, Oticon Brand, Global

Udviklingen af konceptet til Oticons seneste blockbuster, Oticon Opn™, er et rigtig godt eksempel på, hvordan en virksomhed kan repositionere sig med en unik value proposition for et nyt produkt i markedet. For at kunne kommunikere produktet er der udviklet en stærk brand value position og en effektiv go-to-market-strategi.

OOticon.png

Value creation – Hvordan skabes der værdi for produkter i et marked, som er blevet fokuseret på pris?

Mark Juel Hemmingsen
CEO, Danpo A/S

Danpo stod i en situation, hvor deres brandposition var sunket længere og længere nedad. Det ønskede Mark Juel Hemmingsen at ændre på ved at tilføre markedet mere værdi i form af nye og bedre produkter til en højere pris. Hør, hvordan det er lykkedes og om de første gode resultater.

mark_danpo_.png

Fra produkt til brand – Hvordan kan en stærk rationel fortælling udvikle sig til et brand, der kan nå markedet?

Tom Axelgaard
CEO, Goodvalley A/S

Hør stifteren af milliardforretningen Goodvalley fortælle sin vision om at bygge et stærkt food brand i markedet – og om hvordan drømmen nu er blevet virkeliggjort med en stærk kernefortælling og et nyt corporate brand.

TGoodValley.png

Brand positioning – Hvordan indtages den position i markedet, som ens produkt berettiger til?

Nils Juul Eilersen
Co-owner, N. Eilersen A/S

Hør historien om, hvordan Eilersen løftede sit brand op til en premium position og har skabt en imponerende vækst ved hjælp af konsekvent og stærk branding.

NEilersen.png

Value positioning – Brandet er din value driver

Jesper Kunde
CEO, Kunde & Co

Det nye store ord er Value Positioning, og der er dukket en hel skov af begreber og metoder op til at arbejde med dette. Ord som Value Propositioning, Value Positioning, Corporate Branding, Customer Engagement og Sales Excellence flyver rundt mellem hinanden. Spørgsmålet er, hvordan virksomheden skal håndtere disse begreber og bruge dem aktivt i arbejdet på at gøre sig mere attraktiv, og hvordan det kan hjælpe virksomheden til at trænge bedre igennem på markedet og skabe vækst. Det er altså ikke nok at udvikle og have gode produkter og services, det handler også om, hvordan virksomheden positionerer sig i markedet.

JKunde.png

Value proposition – Skab en stærk value propositon med afsæt i virkeligheden

Søren Poulsen
Senior partner, Kunde & Co

Kunde & Co præsenterer bureauets tilgang til udviklingen af stærke og unikke value propositions som fundamentet for at bygge en stærk value position. Heri spiller den direkte involvering af kunderne en afgørende rolle. 

SKunde.png

Program

 

Indskrivning og morgenmad

8:30

 
 

Value positioning - Brandet er din value driver

Jesper Kunde, CEO, Kunde & Co

9:00

 

 
 

Value creation – Hvordan skabes der værdi for produkter i et marked, som er blevet  fokuseret på pris?

Mark Juel Hemmingsen, CEO, Danpo A/S

9:30

 
 

Repositioning – Hvordan opnås den fulde positioneringseffekt fra et nyt stærkt produkt?

Ole Asboe Jørgensen, President, Oticon

10:15

 

 
 

Pause

11:00

 
 

Corporate branding – Hvordan samles virksomheden om en kernefortælling og et corporate brand?

Bo Nilsson, CEO, Nets

11:30

 
 

Brand positioning – Hvordan indtages den position i markedet, som ens produkt berettiger til?

Nils Juul Eilersen, Co-owner, N. Eilersen A/S

12:00

 
 

Frokost

12:45

 
 

Customer centric branding – Skab værdi for dine kunder

Morten Bach Jensen, Group Vice President, Head of HVAC OEM division, Grundfos

13:15

 
 

Value proposition – Skab en stærk value propositon med afsæt i virkeligheden

Søren Poulsen, Senior partner, Kunde & Co

14:00

 
 

Value branding – Skab stærke brands med fokus på virksomhedens DNA

Mette Maix, CEO, Flying Tiger of Copenhagen

14:30

 
 

Fra produkt til brand – Hvordan kan en stærk rationel fortælling udvikle sig til et brand,  der kan nå markedet?

Tom Axelgaard, CEO, Goodvalley A/S

15:00

 
 

Afrunding og perspektivering

Jesper Kunde, CEO, Kunde & Co

15:45

 
W3c

Tilmeld dig her

Tilmelding senest den 3. december
Pris: kr. 495,-*












*Bemærk, ved køb af billet opkræves der et håndteringsgebyr og - afhængigt af betalingsmetode - et betalingsgebyr af billetudbyderen.


Om Kunde & Co

Kunde & Co er et af Skandinaviens største og mest erfarne branding- og marketingbureauer med kunder som Grundfos, Nets, Danpo, Schulstad, Oticon, Danfoss og HTH Køkkener. Vi er mere end 200 medarbejdere fordelt på kontorer i København, Zürich og Düsseldorf, hvorfra vi hjælper vores kunder med opgaver inden for corporate branding, value positionering, customer journey marketing, marketingstrategi, value proposition med mere.

W3c

To find out more about what Kunde & Co can do for you and your company, please contact us


Contact us
W3c

Join 3,000 of your peers 

Get a monthly dose of articles and cases on strategic marketing

W3c

Thanks for being a part of our network


W3c