hurdle
hurdle
hurdle
loading...

Invitation til gratis morgenseminar

Hvordan skaber du værdi for
dit brand og dine kunder?

Få indsigter og inspiration fra 100.000 forbrugerinterviews

Det stiller store krav til virksomheden at udvikle robuste og værdifulde koncepter, produkter og brands i en virkelighed, som bevæger sig hurtigere end nogensinde.

Det sætter Kunde & Co fokus på, når vi inviterer til morgenseminar den 31. maj i Aarhus og 7. juni i København, begge dage kl. 8.00-11.00.

Med afsæt i indsigter fra mere end 100.000 forbrugerinterviews, konkrete cases og erfaring giver vi vores perspektiv på følgende problemstillinger / udfordringer:

  • Hvordan finder du frem til de mest værdifulde segmenter for din virksomhed?
  • Hvilke trends driver værdi for virksomheden?
  • Hvilken markedsposition er den mest værdifulde?
  • Hvilke produkter driver positionen og giver mest værdi til brandet og til virksomheden?
  • Hvordan udvikler man koncepter der styrker markedspositionen og skaber håndgribelige resultater for virksomheden?
  • Hvordan bygger man et stærkt og konsistent brand på tværs af kanaler?
  • Hvordan sammensætter man en effektiv marketingplan i en digital virkelighed?

Seminaret giver dig inspiration til, hvordan du i praksis kan målrette produktudvikling, branding og markedsføring, så der bliver skabt vækst og værdi for din virksomhed. Vi har sammensat et program med spændende cases, indsigtsfuld viden og metodikker, som kan hjælpe dig med at identificere de reelle værdidrivers frem for mindre flygtige døgnfluer.

Se det fulde program nedenfor.

W3c

Program

Vi har sammensat et afvekslende program med korte og inspirerende indslag.

 


Velkommen

Hvordan skaber du værdi for dit brand og dine kunder?

Christian Brandstrup / Partner


8:00

 
 


Sådan finder du værdien i markedet

Ruben Samuel Sørensen / Associate Partner / Analysis & Research

Michael Jensen / Associate Partner


  8:10

 
 


Kundeorienteret produktinnovation

Andreas Fisker Nielsen / Consultant


8:45

 
 


Pause


9:15

 
 


Fra niche til markedsleder

Michael Jensen / Associate Partner


9:35

 
 


Marketingplanen anno 2018

Christian Brandstrup / Partner

Andreas Dithmer / Concept Developer


10:05

  
 


Revitalisering baseret på tæt relation til kunderne

Jacob Blegvad / Group Director


10:35

 
 


Tak for i dag 


11:00

 
W3c

Om Kunde & Co

Kunde & Co er et af Skandinaviens største og mest erfarne marketing- og brandbureauer. Vi har været i branchen i mere end 25 år og har over 200 ansatte, der alle ånder for at skabe stærke markedspositioner for de brands, vi arbejder med.

W3c

Tilmeld dig her

Tilmeld dig for at sikre en plads. Det er gratis at deltage.



Danpo_Case_00_Herobanner-mobil.jpg Danpo_Case_Overview.jpg

Danpo

Danpo’s new brand unlocks the market leader’s potential in the top-tier markets

This is how Kunde & Co identified, developed and established a strong value position for a new brand: De Danske Familiegårde – The Danish Family Farms.

Read more about the case

Danpo

Danpo’s new brand unlocks the market leader’s potential in the top-tier markets

Neutral_small.jpg Neutral.jpg

Neutral

Strengthening Neutral in the Nordics

In the past, Neutral was known only for its detergents but, with a targeted campaign for its personal care products, the brand now challenges its competitors.

Kunde & Co developed a television commercial within the concept “Your fragrance-free zone”, that activates Neutral’s philosophy for sensitive skin. This resulted in greater product awareness and increased sales.

Read more about the case

Neutral

Strengthening Neutral in the Nordics

TOP-PIC_-MOBIL.jpg Citroen_Overview-pic_1290x630.jpg

Citroën

Leveraging the brand DNA delivers 52% increase in sales

K.W. Bruun Import wanted to revitalise the Citroën brand in the Danish market after being granted the rights to import the well-known cars to Denmark. Kunde & Co was chosen to conduct the market test and develop the campaign to cement Citroën’s unique character and position in the market.

Read more about the case

Citroën

Leveraging the brand DNA delivers 52% increase in sales

Business to Consumer

Strategic direction and consistent creativity

Our extensive experience in business-to-consumer marketing has enabled us to build a strong approach that helps us solve even the most complex challenges for national and international brands.

This extends not only to FMCG and retail, but also within financial services and other large B2C-focused industries.

Explore our expertise within BTC
W3c

To find out more about what Kunde & Co can do for you and your company, please contact us


Contact us
W3c

Join 3,000 of your peers 

Get a monthly dose of articles and cases on strategic marketing

W3c

Thanks for being a part of our network


W3c